Transformatīvā spēle Lila-Čakra

 

Lila-Čakra ir intuitīvs sevis transformācijas instruments – pašizziņas spēle, kas palīdz:

– pārbaudīt un izvērtēt izvirzītos mērķus;

– tuvināt vēlmju piepildījumam;

– nonākt kontaktā ar dzīves izvēļu virzošajām jūtām;

– izprast sevi, savas rīcības modeļus un izmainīt tos;

– ieraudzīt dzīves aktuālos jautājumus jaunā gaismā.

Radīta Krievijā, Lila-Čakra nes sevī ir vairāku senu tradīciju mantojumu – tās pamatā ir senidniešu tempļu spēle “Lila”, tibetiešu Transformācijas spēle, Maiju kalendārs un I-Czin Pārmaiņu Grāmata; tā adaptēta rietumnieciskajam mūsdienu cilvēka uztveres modelim.

Spēle ir transformatīvs ceļojums sevī, ezotēriskais šahs un psihoterapija vienlaikus. Spēles laukums – dvēseles aspektu karte mudinās mainīt skatījumu uz sevi un pasauli, apzināties iekšējos šķēršļus un resursus.

Tehniski spēle noris līdzīgi kā galda spēles – ir spēles laukums no 64 lauciņiem, ir metamais kauliņš un spēles kauliņš, ar ko spēlētājs pārvietojas pa laukumu. Katrs no lauciņiem apzīmē kādu dvēseles aspketu/personībasīpašību/dzīves uzdevumu, kas piemīt katram cilvēkam un ir atšķirīgi izpausts. Spēles gaitā atklājas gan aspekti, kas konkrētajam cilvēkam kalpo kā resursi gan tie, kas izpaužas kā šķēršli un prasa papildus darbu. Spēles procesā ir kāpumi un kritieni – pārvietošanās starp dažādiem lauciņiem (līdzīgi kā klasiskajā Cirkā), kas atspoguļo iekšējo dinamiku un uzvedības medeļus, kas raksturīgi konkrētajam cilvēkam. Spēlei parasti tiek uzstādīts mērķis, kas ir spēlētājam ir aktuāls; spēles process atspoguļos cilvēka iekšējo stāvokli attiecībā uz šo jautājumu. Spēli var spēlēt arī bez mērķa – par stāvokli te un tagad.

Spēle parasti igst apmēram 2-3 stundas ( iekšlauj ievadu, meditāciju,mērķu formulēšanu, pašu spēli un rezultātu analīzi ). Spēli var spēlēt grupā (optimāli ir 6 cilv.) vai individuāli. Spēle ir pabeigta vai nu pēc laika limita beigšanās vai sasniedzot vienu no diviem lauciņiem, kas apzīmē mērķa sasniegšanu.

Spēli iespējams spēlēt gan uz mazā laukuma (galda spēles variants) vai uz lielā, kurā nav simboli, bet spēlētāji pa laukumu pārvietojas paši

Pievienot komentāru